УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Покупцям Xiaomi SU7 доведеться чекати замовлений електрокар 7 місяців

Після довгоочікуваної прем’єри Xiaomi SU7, компанія розпочала прийом замовлень, і за перші півгодини їх кількість перевищила 50 000 штук. За підсумками першої доби кількість замовлень вже досягла 88 898 штук. Спроби оформити покупку через фірмову програму Xiaomi зараз супроводжуються пропозицією очікування машини протягом п’яти чи семи місяців, залежно від комплектації.

Про це повідомило агентство Reuters, яке комбінувало заяви засновника компанії Лей Цзюня на сторінках соціальної мережі Weibo із власноручною перевіркою стану справ через фірмовий додаток Xiaomi. Базова версія електромобіля SU7, за даними джерела, добиратиметься до клієнтів від 18 до 21 тижня, якщо замовлення оформити зараз.

Приблизно на такий самий час очікування доведеться налаштовуватися охочим отримати дорожчу версію Xiaomi SU7 Pro, а найдорожча SU7 Max виготовлятиметься і доставлятиметься протягом періоду від 27 до 30 тижнів. Таким чином, найдорожчі версії першого електромобіля Xiaomi вимагатимуть від покупця очікування від шести до семи місяців.

Обмежена серія Founders Edition, яка налічувала 5000 екземплярів, пропонувала в подарунок щедрий набір опцій, але була розпродана одразу після початку оформлення замовлень. Лей Цзюнь у вихідні пообіцяв, що в цій комплектації буде випущено ще кілька електромобілів, але уточнювати подробиці цієї акції він не став. Компанії, за його словами, довелося блокувати підозріло високу активність у момент початку прийому замовлень, оскільки багато хто з них, ймовірно, був оформлений потенційними спекулянтами.

Підприємство в китайській столиці, яке було збудоване Xiaomi та передано в управління BAIC Group для контрактного виробництва електромобілів SU7, розраховане на випуск 200 000 машин на рік. Не виключено, що протягом першого року продажів модель залишатиметься у дефіциті.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69
Ми в соціальних мережах