Чому в компанії JAC змінилося керівництво?
Ань Цзінь ще з 2012 року обіймає посаду голови ради директорів компанії JAC. При ньому компанія досягла максимуму продажів і чистого прибутку в 2016 році. І навіть не дивлячись на карантинні обмеження в 2020-му, JAC збільшив дохід в порівнянні з 2019-м на цілих 34,5%. І ось перед травневими святами Ань Цзінь заявив, що покидає свій пост у зв'язку з виходом на пенсію (за його словами).
А ось китайська преса вважає, що Цзінь вирішив покинути свою посаду «переможцем», передавши повноваження Сян Сінчу. Можливо ситуація насправді виглядає не так, і відставка Ань Цзінь була вимушеною. Після рекордних продажів 2016-го, легкові автомобілі стали купувати набагато рідше: якщо в 2016-му було продано 370 000 легковиків, то в 2020-му лише 100 тисяч (як в 2011 році).
Нині основну частку продажів JAC складають пікапи і комерційний транспорт. За минулий рік компанії вдалося реалізувати близько 250 000 комерційних автомобілів. Значну підтримку компанії надає держава: за 2020 рік JAC отримав субсидій в розмірі близько 127 млн. дол. США.
JAC останнім часом не показує ніякого прогресу і нововведень. Цзінь працював в компанії з 1975 року, і швидше за все бренд потребував нового напрямку.
Новий голова ради директорів Сян Сінчу, ще з 2014-го говорив про важливість розвитку легкового транспорту для компанії. А в 2019-м запропонував переглянути курс JAC. У 2020 році Сінчу проводив важливі зустрічі, на яких акцентував увагу на розробці нових шляхів в області інновацій.
Для JAC вже давно треба було розробити нові стратегії розвитку. Аналітики з Шанхаю вважають, що золотий вік китайського авторинку закінчився, і старі бізнес-моделі не працюють. Але чи зможе Сян Сінчу вплинути на розвиток JAC - ще невідомо.