УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Перша масова модель бренду Arcfox

Ще 5 років тому концерн BAIC створив електромобільний бренд Arcfox, який до цих пір так і не вийшов на ринок. Першою моделлю повинен був стати гіперкар Arcfox-7. Для створення автомобіля була викуплена іспанська фірма Campos Racing, яка надавала технічну підтримку командам Формули-Е. Але продажі машини так і не почалися, а товарним первістком в результаті був кумедний електрокар Arcfox Lite. Масовим електромобіль так і не став, тому третя спроба бренду - кросовер Arcfox α-T (Alpha-T).

across-2.jpg

Прообразом нового електрокара став концепт Arcfox ECF, який представили ще рік тому в Женеві. Кросовер став простішим: змінили форму стійок даху, з'явилися «нормальні» фари і дзеркала.

Габаритні розміри кросовера склали 4788/1940/1683 мм, між осями - 2915 мм. З особливостей - висувні ручки дверей і базові 19-дюймові колеса. У салоні розташувався широкий дисплей мультимедійної системи діагоналлю 20,3 дюйма і повністю сенсорна центральна консоль.

arcfox.jpg

Arcfox α-T став першою моделлю на модульній платформі IMC. Компоненти для неї постачають світові компанії BorgWarner, Siemens і Valeo. На кожній осі кроссовера встановлено по електродвигуну, сумарна віддача яких - 218 к.с. і 360 Н/м. Також, встановили тягову батарею ємністю 93,6 кВт/ч від корейської компанії SK Innovation. Повного заряду батареї вистачить на 653 км пробігу. Ще був анонсований α-Pilot, але рівень автономності поки не відомий.

Випускати Arcfox α-T будуть на новому заводі BAIC BluePark Magna Automobile, який створили разом з компанією Magna. Тестове виробництво вже почалося, а поставки товарних машин будуть здійснюватися вже цього літа. Орієнтовна вартість нового електричного кросовера Arcfox α-T - 40 тисяч доларів.

across-3.jpg

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69