Новий логотип Geely: коли він з'явиться на серійних авто?
Geely послідувала прикладу європейських автомобільних марок і відмовилася від тривимірного логотипу на користь простішого. У компанії заявляють, що новий варіант є «символом прагнення бренду бути більш відкритим та необмеженим у майбутньому».
Останнім часом багато компаній взялися за оновлення свого логотипу: в листопаді минулого року це зробила Audi, а двома роками раніше – BMW. Від тривимірних логотипів відмовилися Volkswagen, Peugeot та Kia.
Оформлено нову емблему марки у вигляді ґрат із тонких горизонтальних та вертикальних блакитних ліній на білому тлі. Це найпростіший логотип із часів оригінальної червоної гори. Він явно відсилає до логотипу Innovative Geely 4.0, який використовувався до недавнього часу, та Refined Cars 3.0 Era, представленого у 2013 році. І там, і там були чорні та сині сегменти, які символізували землю та небо. Вони позначали прагнення та надії бренду, поширити свій продукт у всьому світі, досягти небес.
Як заявили в Geely, нова емблема – це «перший крок до створення більш розумних та технологічних продуктів для наших клієнтів». Очікується, що новий лого стане початком наступної ери в історії бренду, він сяяти та освітлювати майбутнє!». Яка із серійних моделей марки отримає його першою, не уточняється.