NIO ET9 вміє скидати з себе сніг за допомогою системи шасі
NIO продемонструвала функцію преміального електромобіля ET9, що дозволяє скидати сніг з кузова за допомогою системи шасі, що вібрує. Седан за $112 тис. стане частиною лінійки седанів китайського виробника, до якої входять ET5 та ET7.
Раніше генеральний директор NIO Вільям Лі підтвердив, що ET9 буде заснований на високовольтній платформі 900В, яка потребує меншої кількості високовольтної проводки. Отже, архітектура дозволить скоротити загальну вагу автомобіля. Крім того, за рахунок 900В можливе використання електродвигуна меншого розміру, що забезпечує більшу щільність потужності при менших габаритах.
Лі описує ET9 як повністю електричного конкурента Mercedes-Maybach, Mercedes S-Class, BMW 7-Series, Audi A8 та Porsche Panamera. Інтелектуальна система шасі SkyRide дозволяє ET9 розгойдуватися та скидати сніг із кузова. Редактор Electrek припускає, що функція може бути не такою ефективною за наявності більшої кількості вологи та льоду. Також, виробник поділився, що чотирма колесами ET9 можна керувати повністю незалежно, регулюючи їх у шести напрямках.
Автомобіль вже доступний для замовлення в Китаї. Постачання ET9 почнуться не раніше 2025 року. Тягова батарея електромобіля має ємність 120 кВт/год, стандарт 900В дозволяє поповнити запас ходу на 255 км за п'ять хвилин. У 2025 році NIO планує встановити у Китаї 1 тис. станцій для експрес-заміни батарей та 20 тис. зарядних станцій.
ET9 поставлятимуть з двома електродвигунами, які забезпечать потужність 520 кВт. Процесор електромобіля NX9031 створений за 5-нм техпроцесом і формує суперкомп'ютерну платформу ADAM 2.0, яка також використовує чіп Qualcomm 8295. Салон ET9 передбачає розміщення лише двох пасажирів на задніх сидіннях. У цій частині салону розміщено два 14,5-дюймові дисплеї, перед водієм — 15,6-дюймовий екран.