На ринок Китаю вийшов новий Volkswagen ID.7 Vizzion
Новий електрокар Volkswagen вийшов на ринок КНР з початковою ціною близько $33 300. За перші 72 години з моменту початку прийому замовлень було оформлено лише 300 заявок. 80-90 % покупців становлять чоловіки у віці 40 років, які розглядали ID.7 Vizzion як другий автомобіль у сім’ю. Конверсія становила лише 5%, тобто лише кожен 20-й відвідувач автосалону готовий купити машину.
Можна впевнено сказати, що новинка не «злетіла» в Китаї. У звіті компанії йдеться і про можливі причини такого низького інтересу. По-перше, це висока ціна електромобіля в порівнянні з конкурентами, а їх чимало: це Zeekr 007, BYD Seal та Han, Rising F7, Leapmotor C01 та інші електричні седани китайських брендів у такому ціновому сегменті. По-друге, те, що такі базові опції, як підігрів сидінь, у ID.7 Vizzion оплачуються додатково. Загалом аналітики спостерігали невдоволення клієнтів запропонованими конфігураціями ID.7 Vizzion – вони не відповідають їхнім запитам.
ID.7 Vizzion може повторити долю ID.3, запуск якого обернувся провалом у Китаї – тоді Volkswagen довелося кілька разів знижувати ціни на модель. Зараз ID.3 коштує у КНР від $17 500.
ID.7 Vizzion виготовляється на спільному підприємстві Volkswagen і FAW, там же, де ID.4 X та ID.6 X. Також у німецької марки є в Китаї друге спільне підприємство з SAIC, яке випускає ID.4 Crozz та ID.6 Crozz.