На який електромобіль найменше впливає клімат: дослідження експертів
Американська некомерційна організація Consumer Reports протестувала 4 електрокари (Tesla Model Y Long Range, Ford Mustang Mach-E, Hyundai Ioniq 5 та Volkswagen ID.4 Pro S ) у трьох температурних режимах. Ціль тесту полягала в тому, щоб з’ясувати, наскільки клімат впливає на запас ходу.
Електромобілі випробовували в однакових умовах, за стандартним маршрутом, під керування одного й того ж водія, але у 3 різні дні: один морозний, один м’який та один жаркий. Тест підтвердив, що пробіг зменшується зі зниженням зовнішньої температури.
Сюрпризом було те, що Tesla Model Y не змогла підтвердити заявлений запас ходу 525 км. Consumer Reports з електромобілями проїхав шосе з постійною швидкістю 110 км/год, на відстань близько 230 км. Розрахунковий запас ходу Model Y у реальних умовах знизився до 299 км при температурі −8°C
Для порівняння, в тих же холодних умовах Mustang Mach-E з офіційним показником 434 км досяг результату 302 км, тоді як Hyundai Ioniq 5, заявлене EPA значення 412 км, досягло реальної цифри в холодних умовах 294 км. При цьому при заявленому запасі ходу 386 км Volkswagen ID.4 долав 273 км.
У м’яких погодних умовах, з температурою 18°C, запас ходу всіх чотирьох електромобілів покращився приблизно на 80-110 км, залишаючись при цьому нижчим від офіційних значень. Однак у спеку при температурі 30°C той же тест показав, що діапазон EPA може бути досягнутий або навіть перевищений принаймні деякими авто.
Mustang Mach-E і ID.4 перевищили свої офіційні рейтинги, досягнувши 442 і 412 км відповідно, тоді як Ioniq 5 залишився нижчим за офіційну оцінку всього на 5 км. З іншого боку, Model Y навіть за помірних температур проїхала 441 км, що на 80 км менше, ніж заявлені 524 км.