УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Мінівен GAC GN8 з'явився в свіжому каталозі Мінпрому КНР: особливості новинки

На батьківщині GAC GN8 відомий під назвою M8. У Китаї продажі поточного покоління стали показувати негативну динаміку: за перші п'ять місяців 2022 зниження попиту досягло 15% порівняно з результатом 2021-го. Змінити негативну тенденцію покликане нове покоління мінівену.

111Без имени-6.jpg

Особливості екстер'єру GAC GN8

Передня частина GAC GN8 представлена без перебільшення величезними хромованими гратами радіатора в стилі Toyota Alphard, але із великими вертикальними ламелями. Фари машини також великі і виконані у формі бумерангу або цифри сім. Інший же дизайн відрізняється решіткою радіатора, виконаною в колір кузова. На ній можна побачити горизонтальні прорізи для доступу повітря до двигуна. Фари тут приблизно тієї ж форми, але відрізняються наповненням. Задня частина мінівену також значно відрізняється від поточного покоління. Тут великі вертикальні ліхтарі, з'єднані широкою світлодіодною смугою. На відміну від поточного покоління тут відмовилися від вертикальних катафотів на користь горизонтальних.

Точні габарити GAC GN8 нового покоління складають 5193 (5212) х 1893 х 1823 мм при колісній базі 3070 мм. Він виявився на 103 (63) мм довшим, на 9 мм ширшим і на 1 мм вищим за актуальну генерацію. Колісна база зросла на 70 мм. Таким чином, новий GAC GN8 загалом зберіг звичні габарити. Важити ж мінівен став навіть трохи менше – його споряджена маса становила 2060 та 2150 кг.

Силова установка

Під капотом GAC GN8 нового покоління можна буде знайти дволітровий двигун 4B20J1. Така сама силова установка працює на кросовері GAC GS8 нового покоління. Віддача цього агрегату складає 252 к.с. та 400 Н/м. У GS8 цей агрегат працює в парі з 8-ступінчастим "автоматом" Aisin.

Що ж до «змішаної версії», її оснастили ДВС аналогічної ємності на 190 к.с. та 320 Н/м. Очікується, що гібрид тут буде влаштований за тим же принципом, що і GAC GS8. Тобто без можливості підзарядки від електромережі. Нагадаємо, що у флагманському кросовері встановлено систему THS від Toyota. Цікаво, що виробник батареї гібридної версії – японська компанія Primearth EV Energy.

11Без имени-3.jpg

Інтер'єр GAC GN8

Салон у каталозі не показали, але тут допомогли "фотошпигуни". На знімках можна побачити велику кількість рояльного лаку, кругле кермо з трьома спицями і великі екрани. Цікаво, що головний монітор тут єдиним цілим з центральною консоллю, немов стікаючи по ній. Селектор коробки отримав цікаву форму. У салоні нового GN8 щонайменше кнопок. Більша частина їх розташувалася на центральному тунелі. Там можна побачити функцію Auto Hold. Другий ряд сидінь GAC GN8 може бути представлений двома капітанськими кріслами із сенсорними екранами у підлокітниках. На третьому ряду три сидіння. Для пасажирів на останніх сидіннях передбачено по два підсклянники та динамік.

Б21ез имени-3.jpg

Оновили і «молодший» MPV

Окрім GAC GN8 нового покоління у каталозі мінпрому також знайшлося місце і для мінівену M6 з новим мотором. Такий дизайн з великою решіткою радіатора та агресивним прищуром фар у передній частині вже давно доступний до покупки в Китаї. А ось розміри моделі трохи змінилися - вона стала на 13 мм довшою. Точні габарити M6 склали 4793 х 1837 х 1730 (1765) мм при колісній базі 2810 мм. У рух M6 приводить оновлений 1,5-літровий двигун 4A15J2 потужністю 177 к.с. З ним максимальна швидкість мінівену досягає 190 км/год.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69