Китайський Мінпром розсекретив чергову новинку - універсал Nio ET5
Електромобіль Nio ET5 у кузові універсал розробляли спеціально для європейського ринку. Автомобіль виготовлятиметься на заводі JAC-Nio у місті Хефей. Саме тому на його кормі ми можемо помітити шильдик JAC Auto.
Зовнішній вигляд Nio ET5 відповідає новому дизайнерському стилю: передня частина ідентична з версією у кузові седан. В очі кидаються ті ж фари, ходові вогні, похила лінія капоту, датчик LiDAR і камери на даху. Також варто відзначити і справжні дзеркала заднього виду, а не камери. До речі, сам автомобіль виконаний у кольорі Star Grey, такий самий відтінок доступний і для седана ET5.
Габарити універсала ЕТ5 становлять 4790 х 1960 х 1499 мм при колісній базі 2888 мм. Споряджена маса знаходиться в діапазоні 2195-2245 кг. Щодо повної маси, то вона становить 2730 кг. Тож ЕТ5 вийшов досить важким автомобілем. Цікаво, що з опціонального оснащення доступний фаркоп, за допомогою якого він може тягнути до 1400 кг.
Універсал Nio ET5 буде доступний зі стандартним набором батарей, сумісним із технологією швидкої зміни акумуляторів. Очікується три варіанти: NMC-LFP на 75 кВт·год, NMC на 100 кВт/год та батарея на 150 кВт/год (надійде до продажу в першій половині 2023 року).
Універсал ET5 оснащується двома електромоторами, який на передній осі видає 204 к.с. (150 кВт), а на задній – 286 к.с. (210 кВт). Таким чином, сукупна віддача системи ЕТ5 досягає 490 к.с. чи 360 кВт. Такі ж параметри має і седан ET5.
Автомобіль опціонально оснастять червоними гальмівними супортами та п'ятьма стилями дисків. З інших його особливостей варто відзначити опціональний пакет інтер'єру під назвою Moon.
Nio ET5 повністю готовий до серійного виробництва, але спочатку він вийде на європейські ринки, а потім стане доступним і в Китаї. Наразі китайські бренди переживають важкі часи в Європі. Серед причин незгоди європейців з політикою Китаю та консервативність покупців. Можливо, що ЕТ5 зможе змінити цю тенденцію та привернути увагу потенційних покупців.