УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Китайський бренд Nio презентував майбутнього конкурента Maybach

Китайський автовиробник Nio планує в майбутньому конкурувати з Maybach зі своїм флагманським купе-кросовером ET9, який з’явиться у 2025 році.

Автомобіль буде коштувати близько $113 000 і стане найдорожчою моделлю компанії. Він також стане найбільшим автомобілем бренду з довжиною понад 5300 мм, шириною 2016 мм і висотою 1620 мм. Їздить на найбільшій версії нової платформи електромобіля Nio ET3 і має довгу колісну базу 3250 мм, що приблизно на 190 мм довше, ніж у седана ET7.

2.jpg

Під час презентації ET9, гендиректор Вільям Лі згадав Mercedes-Maybach S-класу, Audi A8, BMW 7-ї серії та Porsche Panamera, надаючи уявлення про конкурентне місце ET9 у сегменті розкішних автомобілів.

3.jpg

Лі описує ET9 як "landjet" — термін, вперше введений Audi для футуристичного електричного концепту, представленого у 2020 році. Він поєднує в собі лінії традиційного седана з лініями сучасного позашляховика та їздить на колесах розміром до 23 дюймів та дорожнім просвітом до 200 мм.

4.jpg

Усередині кросовера - розкішна кабіна з чотирма сидіннями у компонуванні 2+2. Задні сидіння були розроблені спеціально для ET9 і пропонують електричне регулювання у 18 напрямках разом із функцією нахилу, що забезпечує кут нахилу спинки до 45 градусів. Пара 14,5-дюймових OLED-екранів також прикріплена до задньої частини передніх сидінь.

5.jpg
6.jpg

Підняті сидіння в поєднанні з високими характеристиками їзди забезпечують пасажирам "заспокійливий досвід", який додатково посилюється скляним дахом на всю довжину кабіни. Для пасажирів на задніх сидіннях також є розкладні столики та 10-літровий мініхолодильник.

7.jpg

В основі нового чотиримісного кросовера лежить нещодавно розроблена 900-вольтова електрична архітектура в поєднанні з фірмовим модулем живлення з карбіду кремнію (SIC) на 1200 В. Він дозволяє заряджати батарею потужністю до 600 кВт, що достатньо для поповнення запасу ходу на 255 кілометрів за 5 хвилин.

8.jpg

У Nio вихваляли новий 5-нм 32-ядерний автомобільний процесор, який має понад 50 млрд транзисторів і, як стверджується, здатний виконувати понад 6 трильйонів команд на секунду зі швидкістю, яка на 75 % перевищує середню швидкість в автомобільній промисловості.

9.jpg

Потужність для ET9 постачається двома новими електродвигунами, включно з тим, що Nio описує як перший у світі 925-вольтовий двигун W-Pin. Він здатний працювати зі швидкістю до 20 000 обертів на хвилину, встановлений ззаду та розвиває до 340 кВт. Спереду розміщено асинхронний двигун із питомою потужністю до 2,6 кВт/кг і максимальною потужністю 180 кВт.

Електроенергію забезпечує змінний літій-іонний акумулятор потужністю 120 кВт. Він використовує нові циліндричні комірки Nio і має щільність енергії 292 Вт-год/кг.

10.jpg

Ще одним досягненням Nio є те, що шасі кросовера повністю електричне. Робота дросельної заслінки, перемикання передач, рульового керування, підвіски та гальм повністю електрична, а не механічна. Стверджується, що повністю активна система підвіски SkyRide ET9 є більш досконалою, ніж на Porsche Panamera третього покоління.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69