Jetour T-1 презентували в Шанхаї: розкрито нові подробиці про позашляховик
На Шанхайському автосалоні відбулася прем'єра позашляховика Jetour T-1 від суббренду Chery. Повноцінним дебютом це назвати складно, адже новинку офіційно представили в Китаї ще на початку березня. Але саме в Шанхаї компанія розкрила точні технічні характеристики автомобіля.
Який вигляд має позашляховик?
Раніше позашляховик з'являвся в автосалонах виключно у вигляді концепт-кара, але на виставку дістався вже в якості серійної моделі. На стенді, що імітує лісову галявину, Jetour T-1 опинився в лимонному кольорі і зі складним туристичним наметом на даху. Над його дизайном працював досвідчений Хакан Саракоглу (який раніше працював у Porsche і Ford), тому його зовнішній вигляд вийшов вражаючим.
Передня частина T-1 оформлена брендованим буквеним написом Jetour, квадратними фарами, брутальним бампером із протитуманками і двома буксирувальними петлями. У профіль у машини широкі колісні арки з пластиковим оздобленням, великі зовнішні дзеркала, пороги і рейлінги на даху. А корма виділяється великими ліхтарями, дверима багажника орного типу з універсальним боксом і великим стоп-сигналом.
Інтер'єр оснащений незграбним кермом, віртуальною 10,25-дюймовою приладовою панеллю і ширяючим екраном центральної консолі на 15,6 дюйма. Усе інтелектуальне наповнення авто працює на процесорі Qualcomm 8155. Рівень його автономного водіння досягає показника в L2,5.
Технічні характеристики
Компанія вперше розсекретила точні розміри свого позашляховика: 4781 мм завдовжки, 2006 мм завширшки та 1881 мм заввишки, а колісна база - 2800 мм. Це габарити T-1 із салоном на 5 посадкових місць. А ось розміри для 7-місного T-1 компанія поки що не розкриває. Є інформація, що в довжину його кузов перевершить показник у 5 метрів, дорожній просвіт становитиме 220 мм, а кути в'їзду і з'їзду - 28,6 і 28,1 відповідно.
На виставку Jetour T-1 привезли в гібридному виконанні, при цьому виробник не вказав характеристик силової установки. Якщо згадати захід Chery Night, де модель T-1 фігурувала з приставкою CD-M, то, можливо, новинка побудована на новій гібридній платформі третього покоління, яка підзаряджається.
Найімовірніше, під капотом у Jetour розташувалася силова зв'язка, аналогічна гібридному флагману Chery Tiggo 9 C-DM. Тоді позашляховик має бути оснащений системою повного приводу Super Hybrid Drive. А в рух його приводитиме 2-літровий двигун Kunpeng Power TGDI з потужністю 254 к.с., і 390 Н/м у тандемі з електромотором і 3-ступінчастою коробкою передач DHT. На чистій електротязі T-1 має проїжджати 165 км. А витрата палива в змішаному режимі становитиме 4,2 л на 100 км.
При цьому в новинки є і звичайна версія з ДВЗ: це 2-літровий мотор на 254 к.с., і 390 Н/м. У парі з ним може працювати або 7-ступінчастий "робот", або 8-діапазонна АКП. А за повний привод відповідає інтелектуальна система XWD.