Штучний інтелект вмовлятиме клієнтів купувати електромобілі Mini
Компанія Mini за допомогою штучного інтелекту створила співрозмовника, який буде вмовляти купувати електричні Mini. Компанія Mini співпрацює з Pereira O’Dell, незалежним креативним агентством, щоб розробити інтерактивний генеративний досвід штучного інтелекту на веб-сайті Mini в США. Люди можуть використовувати досвід штучного інтелекту, щоб записувати себе, ставлячи запитання на кшталт: “Чому мені варто купити Mini Electric?” Потім ШІ використовує клонування голосу та відповідає з темпом та інтонацією, що наближена до автора запитання.
Штучний інтелект дозволяє користувачам спілкуватися з самими собою, щоб вирішити, чи варто їм купувати електричний Mini Cooper. Після розмови програма штучного інтелекту створює відео, яким можна поділитися, оптимізоване для платформ соціальних мереж, таких як Instagram і TikTok. За словами Mini, найбільш переконливий голос у купівлі автомобіля знаходиться всередині клієнта. Його вплив на остаточне рішення завжди більше, ніж будь-який продавець автомобілів, або дилерський центр.
Цікаво, що у роликах по завершенні розмови є анімація Unreal Engine MetaHuman, щоб створити голови, які візуалізують внутрішні діалоги когось, хто намагається переконати себе в безлічі причин, чому купівля та володіння Mini Electric має сенс.