УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Hyundai може перейти на зарядні порти Tesla

Hyundai Motor розглядає можливість переходу на стандарт зарядки NACS, який підтримує Tesla. Але Hyundai хоче бути впевненим у тому, що Supercharger зможуть забезпечувати більш високу напругу.

Генеральний директор Hyundai Джехун Чанг заявив, що його непокоїть швидкість зарядки. Це єдиний параметр, за яким стандарт комбінованої системи зарядки (CCS) перевершує NACS.  Це пов’язано з тим, що 800-вольтова архітектура електромобілів Hyundai забезпечує більш швидку зарядку, ніж Tesla Supercharger. Наразі термінали американської компанії не можуть працювати при таких високих напругах. Але Tesla вже працює над «мегаватною» зарядною системою для електричного тягача Semi та пікапа Cybertruck.

У США зарядна мережа Tesla вже користується більшою популярністю, ніж мережі, які використовують стандарт CCS. Supercharger відрізняються більшою надійністю та часом безвідмовної роботи. На даний момент на них припадає 60% всіх зарядних станцій у США.

Перехід на стандарт NACS може ізолювати американські електромобілі від світових ринків, на яких поширений стандарт CCS. Водночас деякі автовиробники, такі як Ford, GM та Rivian вже заявили про плани переходу на NACS найближчи роками.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69
Ми в соціальних мережах