Haval готує до прем'єри відразу два гібридні кросовери
У новому каталозі Мінпрому Китаю з'явилася інформація про найзагадковіші кросовери Haval, які до цього моменту бачили виключно як тестові замасковані зразки. Судячи з даних відомства, ці автомобілі можуть виявитися найближчими «родичами» та сформувати окрему модельну лінійку китайського бренду.
Кросовер A07
Згідно з каталогом, для кросовера під кодовим номером A07 компанія забронювала відразу кілька можливих найменувань і найвірогіднішим є ім'я Ruge. Екстер'єр новинки виявився нехарактерним для актуального модельного ряду Haval. Завдяки глухій передній частині його зовнішність нагадує електромобіль. Хоча повітрозабірник у кросовера все-таки є, просто він розташований нижче. Ззаду біля паркетника можна відзначити наявність великого роздільного спойлера з подвійним спортивним стоп-сигналом по центру.
За розмірами Ruge менше ніж Dargo, але більше ніж Jolion. Габарити моделі становлять 4600 х 1877 х 1675 мм при колісній базі 2710 мм. Геометрична прохідність у новинки виявилася непоганою: кути в'їзду та з'їзду становлять 20 та 27 градусів.
Як силовий агрегат для кросовера заявлена тільки гібридна установка PHEV. Ще відомо, що в основі системи буде встановлений 1,5-літровий ДВЗ GW4G15H потужністю 100 к.с. Максимальна швидкість паркетника становитиме 175 км/год.
Кросовер B07
B07 – друга таємнича новинка Haval, яку раніше називали B11. Її вже встигли зарахувати і до четвертої генерації кросовера H6, і до нового покоління «бюджетного» M6. Але в результаті модель отримала своє позиціонування. У базі Мінпрому КНР для новинки зареєстровано відразу кілька найменувань, з яких найімовірніше - Xiaolong Max. Ще є один варіант назви – Ruge Max. Це означає, що кросовер може виявитися «родичем» для моделі A07.
У плані зовнішності Xiaolong Max може запропонувати незвичайний Х-подібний дизайн передньої оптики і відразу два варіанти решітки радіатора. А ось ззаду оформлення у кросовера виглядає звичнішим для китайського бренду. Габарити Xiaolong становлять 4758 (4771) х 1895 х 1725 мм при колісній базі 2800 мм. З такими параметрами він вийшов більшим за Haval F7 і трохи менше рамного H9. Кути в'їзду та з'їзду у новинки скромніші — 20 і 25 градусів.
Для Xiaolong Max в каталозі значиться тільки гібридна модифікація PHEV, яка підключається, а в якості ДВЗ фігурує вже два можливі 1,5-літрові агрегати. Це двигуни GW4B15D з потужністю 153 к.с. та GW4B15H з потужністю 115 к.с. При цьому, незалежно від двигуна, максимальна швидкість кросовера становитиме 180 км/год.