Great Wall показав ще один Tank
Компанія Great Wall Motors продовжує працювати над новими автомобілями свого бренду Tank: днями дебютував рамний позашляховик Great Wall Tank 500.
За габаритами новинка не тільки більше Tank 300, але і з іншим дизайном інтер'єру і екстер'єру. До того ж це перший серійний автомобіль, побудований на новій масштабованій архітектурі з поздовжнім розташуванням двигуна, передньою незалежною підвіскою і нерозрізним заднім мостом.
У топ-версії позашляховик оснащений інформаційно-розважальним комплексом з гігантським 14,6-дюймовим тачскріном, віртуальною 12,3-дюймовою панеллю приладів, електрорегулюванням передніх крісел, чотирьохзонним клімат-контролем.
У центрі передньої панелі розмістили стрілочний годинник з логотипом Tank. Спинки сидінь другого ряду регулюються по куту нахилу. Ще є підлокітник-трансформер і автоматичне складання крісел третього ряду, причому в п’ятимісній конфігурації в багажнику утворюється рівна підлога. У топ-версії салон оброблений двокольоровою шкірою, деревом і алюмінієм, є панорамний дах, "преміальна" аудіосистема Yanfei Lishi (Infinity), автопаркування і матричні світлодіодні фари.
Під капот встановили безальтернативний 354-сильний (500 Н/м) бензиновий двигун 3,0-л. V6 в поєднанні з 9-ступінчастим "автоматом" і системою повного приводу типу TOD. Передня підвіска незалежна, пружинна, ззаду - нерозрізний міст. Передбачені блокування міжколісного і міжосьового диференціалів.
Семимісна версія може долати брід глибиною 800 міліметрів. Має дорожній просвіт 224 мм., Кути в'їзду/з'їзду/рампи рівні відповідно 29,6/24/22 градусів. Габарити автомобіля 4878/1934/1905 мм., колеса розмірності 265/60 R18.
Ціни поки не оголосили, але на китайському ринку Tank 500 повинен з'явитися до кінця 2021 року. Чи будуть його продавати в інших країнах - поки не відомо. Пізніше на тій же платформі побудують ще кілька «Танків» і великий пікап Great Wall X Cannon, які вже демонструвалися раніше у вигляді концептів.