УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Geely та Baidu показали новий електрокар з автопілотом

З'явились перші дані про серійне купе, раніше відоме як Venus. Це купеподібний електрокар Jiyue 02, який стане другою моделлю нового спільного автомобільного бренду Jiyue Auto, заснованого Geely та Baidu.

Спочатку у спільному бренді 55% акцій належали Baidu – ця компанія відповідає за програмне забезпечення систем автономного пілотування. Однак влітку 2023 року стало відомо, що контроль над спільним підприємством (65%) перейшов до Geely.

2.jpg

Jiyue 02 – друга модель з нової лінійки. Зовні вона використовує ті ж прийоми, що і кросовер Jiyue 01, розсекречений восени: максимально обтічний кузов в дусі біодизайну. Так само, як і в першій моделі, система автопілотування обходиться без лідара, використовуючи лише відеокамери для орієнтування.

Інформації про технічну складову поки що мінімум. Опубліковані зображення дають зрозуміти, що дизайнери застосували висувні дверні ручки та нову конструкцію дзеркал, в якому світловідбиваючий елемент закріплений на корпусі, а для регулювання рухається весь елемент. Подібні дзеркала вже використовуються на моделях бренду Zeekr, що так само належить Geely.

У салоні – мінімум кнопок, довгий суцільний екран приладів і медіасистем і усічене кермо. За попередньою інформацією, в автомобілі буде застосовано принцип керування по дротах, при якому кермо і педалі не мають фізичного зв'язку з колесами й гальмами. Тому водієві не доведеться сильно крутити кермо: передатне відношення буде підлаштовуватися під умови й швидкість.

Технічні характеристики поки не оголошені, але з високою ймовірністю п'ятидверне купе Jiyue 02 буде мати ті ж агрегати, що і кросовер 01. Буде запропонована задньопривідна версія з єдиним мотором потужністю 272 к.с. та батареєю ємністю 71,4 кВт/год та двомоторна модифікація загальною потужністю 544 к.с. В останньої повинна з'явитися і більш ємна батарея на 100 кВт/год.

Система автопілотування, за налаштування якої відповідає Baidu, оснащуватиметься чотирма камерами високої роздільної здатності, 12 ультразвуковими радарами та додатковим 5-мм радаром. Керуватиметься комплекс окремим комплексом з двома чіпами Nvidia Orin-X.

3.jpg

Система, розроблена Baidu, дозволяє водієві повністю передавати керування автоматиці без необхідності контролювати дії електроніки, але лише у певних зонах, прописаних у системі.

Зараз автомобілі Jiyue здатні пересуватися в автоматичному режимі у трьох містах: Ханжчоу, Пекіні та Шанхаї. Вже наступного року до списку зон, де буде доступна функція автопілотування, увійдуть 90% міжміських трас Китаю та ще 200 населених пунктів.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69
Ми в соціальних мережах