GAC Aion LX Plus проїхав 1008 км на одному заряді батареї
У Китаї протестували новий електричний кросовер GAC Aion LX Plus. Результати тесту показали, що новинка може проїхати на одній зарядці цілих 1008 км! Досягнули такого результату за рахунок величезної батареї ємністю 144,4 кВт/год.
NEDC чи WLTP: за якою методикою проводилися виміри?
Напевно, китайцям поки що рано радіти, адже вони використали застарілу методологію NEDC. Найближчий до реальних умов експлуатації результат демонструє EPA (сучасна американська методологія), за якою Тесла досягла показника 500-600 км. Є ще європейська WLTP, але в неї результати не такі точні як у EPA. Тому GAC Aion LX поки що рано давати звання електромобіля з найбільшим запасом ходу.
Що ще відомо?
Формальний дебют новинки має відбутися на заході у Гуанчжоу 19 листопада. Кросовер надійде в продаж з 2022 року і буде досить доступним: навіть топову і «дальнобійну» версію Plus оцінили в 45 тис. доларів. Також запропонують доступніші версії моделі:
- з батареєю на 70 кВт/год (запас ходу – 503 км);
- з батареєю на 93 кВт/год (запас ходу – 650 км).
Щоб встановити велику батарею на 144 кВт/год, варіант Plus довелося подовжити на 5 см у порівнянні зі стандартним GAC Aion LX – до 4,84 м. Маса електрокара зросла з 2180 до 2720 кг.
Електричний кросовер GAC Aion LX оснащений двома моторами загальною потужністю 408 л.с, розгін до сотні займає 3,9 с. Комплектація моделі включає оздоблення салону шкірою та алькантарою, віртуальну панель приладів, електропривод сидінь, камери кругового огляду, панорамний дах та систему напівавтономного водіння