Chery Tiggo 9 пройшов краш-тест відразу за декількома методиками
Chery самостійно організувала випробування кросовера Tiggo 9, щоб довести безпеку свого флагмана. Що з того вийшло?
Фронтальне зіткнення з повним перекриттям було проведено за стандартами C-NCAP. Зіткнення з візком із перекриттям 50% та бічні удари були виконані за методикою Euro-NCAP. Також, у рамках випробування перевірявся лише блок безпеки водія та пасажирів Tiggo 9. А ось збереження пішоходів та якість роботи розумних функцій не оцінювалося. Тому скласти повноцінну думку про безпеку Chery Tiggo 9 поки не вийде, але можна оцінити його структурну безпеку.
За результатами краш-тесту Chery Tiggo 9 добре впорався зі зіткненням із повним перекриттям на швидкості 50 км/год: передні стійки уникнули деформації. Те саме можна сказати і про удар з перекриттям в 25%. Подушки безпеки розкрилися вчасно і площа їхнього розкриття також була достатньою. Залишилася ціла передня стійка і після удару з перекриттям 50%. Саме на ній і тримається безпека водія та пасажира переднього ряду.
Бічні удари Chery Tiggo 9 також прийняв без особливих труднощів. Його середня стійка показала себе з хорошого боку, не завалившись у салон. І хоча двері кросовера виявилися сильно зам'ятими, місця всередині салону цілком достатньо, а самі двері після удару можна відчинити. Наприкінці такого комплексного тесту фахівці Chery зробили висновок, що в кожному з ударів Tiggo 9 отримав максимальну оцінку, еквівалентну п'яти зіркам. Його структурна безпека справді вийшла непоганою.
Раніше Chery розповіла, чому її флагман такий міцний: кузов на 85% складається із високоміцної сталі, 16% з якої – термоформована сталь. Середня стійка Tiggo 9 може похвалитися міцністю 1500 МПа, а його жорсткість на кручення досягає 26,900 Нм/град. Такі параметри кузова отримав і Exeed AtlantiX.