Chery тестує седан Arrizo 5 Plus із новим двигуном четвертого покоління
Під час дорожніх випробувань у Китаї місцеві папараці помітили седан Arrizo 5 Plus, під капотом якого ховається новий двигун Chery четвертого покоління. Зовні він нічим не відрізняється від поточної версії, представленої в КНР. Але під склом автомобіля виявили листок з його описом та з'ясували, що під капотом ховається G4G15 – двигун 4-го покоління, що працює за циклом Міллера. Chery представила його офіційно в середині цього місяця. При цьому компанія пообіцяла, що на перших машинах новий ДВЗ з'явиться вже у другому кварталі 2023 року. Зважаючи на все, першим його отримає саме Arrizo 5 Plus.
Що вже відомо про новий двигун?
Раніше Chery вже надавала базову інформацію. Він працює за циклом Міллера, оснащений двоточковим упорскуванням, роздільним охолодженням блоку та головки циліндрів, подвійним термостатом, системою EGR та рідинним охолодженням проміжного охолоджувача.
Точні характеристики мотора в компанії не привели, проте вказали, що в порівнянні з другим поколінням питома вага четвертого знижена на 30%, а витрата палива на 12%. При цьому крутний момент вдалося збільшити на 10%.
У назві G5G15 зашифрована й інша інформація – це 1,5-літровий 4-циліндровий двигун. Він належить до четвертого покоління лінійки двигунів ACTECO, яку Chery розробляє разом із австрійською компанією AVL. Робота над четвертим поколінням цих моторів почалася відразу після випуску ринку третьої генерації.
Що вдалося дізнатися ще?
Виходить, що над двигуном нового покоління Chery та AVL працювали понад п'ять років. Виявилося, що G4G15 – атмосферний двигун на 109 к.с та 136 Н/м. Його точна вага складає 89 кг. Тепер зрозуміло, чому Chery порівнювала цей мотор із другим поколінням. Попередня генерація була навіть потужнішою: 1,5-літровий атмосферний двигун, що встановлюється на Tiggo 4 PRO, «видає» всі 113 к.с. та 138 Н/м. Очевидно Chery, робила велику ставку на зниження витрат палива та маси цього ДВЗ.