Chery розкрила свої плани з випуску пікапів
Chery планує випускати пікапи, які конкуруватимуть із рамними вантажівками Ford та Toyota. Також у компанії натякнули, що працюють над повністю електричним пікапам на комерційній платформі C0X.
Згідно з заявою віце-президента Chery International, у розробці знаходяться два пікапа з несучим кузовом і гібридною силовою установкою, що підзаряджається. Один з них має компактні габарити і націлений на рамні пікапи на кшталт Toyota Hilux і Ford Ranger. Друга вантажівка буде вже повнорозмірною, а значить, до її конкурентів увійдуть Ford F-150 і Toyota Tundra.
Також, ці пікапи можуть отримати і повністю електричну версію. Завдяки такому виду кузова, вони більше підійдуть для використання в місті. Про розробку двох пікапів вже заявляв один із суббрендів Chery Holding під назвою Jetour. Тоді йшлося про моделі з кодовими назвами P2 та P3. Однак ці моделі мають отримати рамну платформу від позашляховика Jetour T1.
Після завершення роботи над електричною версією кросовера Omoda C5 компанія буде використовувати платформу T1X для створення цілої лінійки невеликих електричних кросоверів і пікапів малого розміру.
Ще Chery веде розробку повністю електричного пікапа, основаного на комерційній платформі C0X. Це платформа-скейтборд, розрахована в основному на комерційну техніку.
Всі Chery пікапи націлені саме на ринок Австралії. Завдяки яким, китайська компанія розраховує вийти на річний рівень продажів у 75 тисяч одиниць до 2027 року (тільки в Австралії). Проте не можна виключати появу пікапів Chery на інших зовнішніх ринках.