Chery поділилася новою стратегією для 2023 року
Компанія Chery представила актуальну для 2023 року стратегію розвитку в рамках внутрішньої презентації. У планах Chery – повноцінний вихід на європейський ринок, запуск нового бренду та продажі на рівні 5 мільйонів машин на рік.
Стратегія виразилася у двох напрямках під назвою «5115» та «1331». Перша з них – довгострокова, а інша має бути досягнута вже цього року.
Стратегія 5115
Перша цифра числового шифру «5115» виступає як орієнтир для продажів. Chery Holding планує, у довгостроковій перспективі, вивести їх на рівень 5 мільйонів автомобілів на рік. На даний момент компанія не може випустити такий обсяг, але показує швидкі темпи розвитку. За підсумками 2022-го вона додала 28% до продажів порівняно з попереднім роком.
Наступна по черзі цифра 1 вказує на те, що виторг компанії повинен досягти показника в 1 трильйон юанів. За 2022 Chery заробила 200 мільярдів юанів.
Друга цифра 1 вказує на ринкову вартість, якої прагне компанія. Вона має становити 1 трильйон юанів. Згідно з китайськими джерелами, дана мета може вказувати на те, що Chery готує IPO (первинне розміщення акцій) для однієї або кількох марок.
Остання цифра демонструє амбіції компанії щодо отримання чистого прибутку у розмірі 50 мільярдів юанів. Чи вдасться досягти таких високих показників у найближчому майбутньому – покаже час.
Стратегія 1331
Стратегія 1331 року показує експортні плани компанії. Насамперед, це «подвоєння» показників експорту. За 2022 рік компанія відправила в зарубіжні країни близько 450 тисяч авто, то на 2023 планку продажів вже виставили на рівні в 900 000. Але для того, щоб не «прогоріти», Chery показала і мінімальну мету в 720 000 одиниць.
У 2023 році Chery робить ставку на європейський ринок. Машини холдингу мають з'явитися у країнах ЄС із маркою Omoda. Також Chery планує запустити ще один бренд під назвою Sport Equipe, у модельній лінійці якого будуть пікапи та кросовери.
Також експортних цілей планується досягти завдяки роботі з країнами, в яких компанія вже почувається впевнено, серед них Бразилія, Чилі, Саудівська Аравія та Італія. У 2023 році Chery збирається підкорювати ринки 29 нових країн, більшість із них – європейські.