BYD зважився на оновлення електричного хетчбека Dolphin
Компактний хетчбек BYD Dolphin дебютував ще влітку минулого року, ставши першою моделлю на модульній електричній платформі третього покоління (e3.0), яка має 800-вольтову електросистему та багато інших інновацій. На китайському ринку новинка стала дуже популярною: за майже півтора роки продали понад 230 тисяч машин, а зараз попит становить 25 000 екземплярів щомісяця. І все ж таки компанія зважилися модернізувати електромобіль.
Оновлення трохи торкнулося екстер'єру: з'явився новий задній бампер, змінено дизайн коліс, переглянуто палітру кольорів кузова, а на п'ятих дверях відтепер є склоочисник, від якого раніше відмовилися з метою економії. Що стосується салону, то тут доопрацьовано задній диван: спинка тепер роздільна (в пропорції 60:40) і в неї вбудований центральний підлокітник. Серед нових опцій – підігрів передніх сидінь, електропривод пасажирського крісла та авторежим склопідйомників.
З гами виключили найпростішу версію з тяговою батареєю ємністю 30,7 кВт/год (дальність ходу 301 км) та 10-дюймовим екраном базової мультимедійної системи. Тепер усі Dolphin мають літій-залізо-фосфатний акумулятор на 44,9 кВт/год та дисплей медіасистеми діагоналлю 12,8 дюйма. У версії з початковим електромотором (95 к.с., 180 Н/м) перекалібровано програму управління, тому пробіг на одній зарядці зріс з 405 до 420 км за циклом NEDC. Топ-версія із двигуном на 177 к.с. і 290 Н/м, як і раніше, може проїхати 401 км.
Відмова від базової версії та розширене обладнання далися взнаки на цінах. Якщо раніше BYD Dolphin коштував від 14 700 до 18 800 доларів, то тепер діапазон цін виріс і становить $16 800 – $19 600.