BYD показав новий електрокар потужністю понад 1000 к.с.
Китайський концерн BYD представив третю модель під своїм суббрендом Yangwang. Новий електроседан седан потужністю понад 1000 кінських сил має стати конкурентом BMW i5 та Mercedes-Benz EQE.
Новий чотири-дверний автомобіль, який вийде на китайський ринок у другій половині 2024 року, базується на платформі BYD e4 – тій самій структурі, що лежить в основі позашляховика Yangwang U8 та суперкара U9.
Стиль U7, створений колишнім дизайнером Audi Вольфганга Еггера, переймає ознаки, які вже бачили на U9, включаючи яскраву графіку C-подібних фар, структуровані боки та задні ліхтарі на всю ширину. Він також відображає сімейну схожість із моделями бренду BYD, включно із седаном Seal, і вміщує колеса діаметром до 21 дюйма.
Офіційні представники китайського виробника стверджують, що це буде один з найбільш аеродинамічних автомобілів, які будуть запущені у виробництво, з коефіцієнтом лобового опору, який перевершує i5 і EQE, і становить 0,195 Cd.
У публікації на своєму офіційному каналі WeChat бренд Yangwang заявив, що U7отримає понад 1000 конячок від чотирьох електродвигунів. На даному етапі невідомо, чи повнопривідний седан матиме силовий агрегат із подовженим запасом ходу, як в U8, чи повністю електричний, як в U9.
Система REx U8 поєднує в собі 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун з чотирма електродвигунами та літій-залізо-фосфатну (LFP) батарею ємністю 49,1 кВт/год. Він розвиває 1180 кінських сил.
Трансмісія EV, яка використовується для живлення U9, використовує чотири електродвигуни в поєднанні з літій-залізо-фосфатною (LFP) батареєю ємністю 100 кВт/год. Він розвиває 1100 кінських сил.
У BYD заявили, що новий флагман Yangwang коштуватиме 140 тисяч доларів.