Bridgestone заявив, що в електрокарів шини зношуються швидше, ніж в авто з ДВЗ
Власники електромобілів почали помічати цікаву особливість: їм трохи частіше доводиться міняти шини, ніж власникам авто з ДВЗ. І це підтвердив один із найвідоміших виробників покришок Bridgestone. Компанія вирішила виправити ситуацію, розробивши шини спеціально для електрокарів.
Як заявили Bridgestone, шини на електротранспорті дійсно зношуються на цілих 30% швидше. Вся справа в більшій вазі електромобілів і в середньому більш швидкому прискоренні. За словами представників компанії, електромобілі Tesla їздять досить довго, щоб власники вже могли зробити певні висновки.
Цього тижня Bridgestone представила шини, розроблені спеціально для електротранспорту - це Turanza EV, що коштує від $289 за одиницю залежно від розміру. Вони вже надійшли до ритейлерів, які співпрацюють з Bridgestone у США та Канаді. Turanza EV є саме тим варіантом покришок, який можна рекомендувати для електротранспорту.
Вирішити проблему зносу покликана технологія Enliten. Крім того, розроблено спеціальний полімер PeakLife, який зменшує опір коченню. Малюнок протектора QuietTrack дає змогу позбутися зайвого шуму. Загалом джерелом натхнення для розробників стали турингові рішення компанії.
Також, прискорене зношування впливає і на якість повітря. Повідомляється, що в Осло, де електротранспорт становить 2/3 від загальної кількості зареєстрованих у норвезькій столиці машин, у повітрі міститься "нездоровий" рівень мікроскопічних часток, що виникли внаслідок стирання шин об асфальт.
Розробляючи Turanza EV, у Bridgestone тестували прототипи з популярними електромобілями: усіма варіантами Tesla, а також Ford Mustang Mach-E . Тепер пропонуються шини трьох розмірів, а ще 13 почнуть випускати на початку 2024 року. Нова шина на 50% складається з поновлюваних і таких, що піддаються переробці матеріалів, також у процесі виробництва використовують синтетичну гуму із застосуванням переробленого пластику, що допомагає захистити навколишнє середовище. Виробник дає гарантію на 50 тис. миль (80,5 тис. км.).