BMW представила седан 5-ї серії нового покоління: характеристики новинки
Новий BMW i5 помітно відрізняється від попередника, причому і всередині, і зовні: i5 оснащений просунутою мультимедіа та новими електронними помічниками. У гамі версій є гібриди із зарядкою від мережі, а також електричні модифікації i5. Топ-версія i5 M60 xDrive має двомоторний повний привід, видає 601 к.с. і 820 Н/м крутного моменту.
i5 оснащений адаптивними світлодіодними фарами, рульовим механізмом зі змінним передавальним відношенням і колесами діаметром 18/19 дюймів. У списку опцій - занижена спортивна підвіска, адаптивні амортизатори Adaptive Suspension Professional ("в базі" BMW i5 M60 xDrive) і система придушення кренів.
Широка гама версій охоплює машини з бензиновими і дизельними "четвірками" і "шістками", гібриди типу PHEV, а також седани з повністю електричними силовими установками. Першими на ринку з'являться 520i (208 к.с., 330 Н/м), 530i/530i xDrive (258 к.с., 400 Н/м) і 520d/520d xDrive (197 к.с., 400 Н/м). Усі авто оснащені восьми-діапазонним автоматом Steptronic Sport і 48-вольтовим стартер-генератором.
Електрична BMW i5 вийде у версіях i5 eDrive40 (340 к.с., 430 Н/м) і i5 M60 xDrive (601 к.с., 820 Н/м). Перша розганяється до ста за шість секунд рівно, друга за 3,8. Обидві оснащені батареєю ємністю 81,2 кіловат-години, тепловим насосом і адаптивною системою рекуперації.
Паспортний запас ходу - 497-582 кілометри для i5 eDrive40 і 455-516 для i5 M60 xDrive. Потужність зарядного пристрою змінного струму дорівнює 11 або 22 кіловати, змінного - 205 кіловатів. В останньому випадку зарядка акумулятора з 10 до 80 відсотків займе близько півгодини.
Стандартно для оббивки використовується шкірозамінник Veganza, а натуральну шкіру можна отримати, наприклад, замовивши оздоблення BMW Individual Merino в декількох двоколірних варіантах.
Як і всі останні моделі, новинка оснащена медіа-системою Live Cockpit Plus з хмарною навігацією. Причому за аналогією з i7 M70 xDrive комплекс перевели на ОС 8.5. Це останнє покоління фірмових інтерфейсів BMW з новим дизайном головного екрана, швидким доступом до функцій і організацією часто використовуваних меню, як у смартфонах.
У США, Канаді та Німеччині для i5 буде доступний комплекс Driving Assistant Professional з асистентом руху магістралями Highway Assistant, що працює на швидкостях до 130 кілометрів на годину. Система вміє тримати дистанцію до автомобілів, що йдуть попереду, бачить межі смуги і здатна самостійно перебудовуватися в сусідню. Для здійснення маневру необхідно буде качнути важелем поворотника або дати команду поглядом, подивившись у відповідне бічне дзеркало. Але для України така система поки що буде недоступна.