УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Alfa Romeo представила лімітований суперкар 33 Stradale

Італійська марка Alfa Romeo представила лімітований суперкар 33 Stradale з дизайном на кшталт однойменної моделі 1967 року. Новий Alfa Romeo 33 Stradale запропонують із бензиновою та електричною силовими установками на вибір.

1.jpg

Новий Alfa Romeo 33 Stradale схожий на свого предка 1967 року випуску, який був одним з найкрасивіших і найшвидших автомобілів свого часу: його 2,0-літровий V8 видавав 230 к.с. у дорожній специфікації та близько 275 к.с. у гоночній. Розгін до 100 км/год у дорожній версії займав менше 6 секунд, максимальна швидкість – 260 км/год. Цікаво, що класичному Alfa Romeo 33 Stradale в 2020 році була присвячена прощальна серія легкого середньомоторного спорткара Alfa Romeo 4C.

2.jpg

Ручним виробництвом нового Alfa Romeo 33 Stradale займеться досвідчене італійське кузовне ательє Touring Superleggera. Для цієї моделі розроблено повністю новий салон з аналоговою естетикою та розсипом виточених з металу тумблерів та рукояток (частина з них знаходиться на потоковій консолі).

3.jpg

Бензинова версія Alfa Romeo 33 Stradale оснащена власним альфівським 3,0-літровим бітурбомотором V6 (нібито це еволюція 2,9-літрового V6, відомого нам, зокрема, за спортседаном Alfa Romeo Giulia GTA), а не 3,0-літровим V6 Nettuno від Maserati MC20, хоча віддача у них вийшла схожа: Maserati MC20 має потужність 630 к.с., Alfa Romeo 33 Stradale – більше 620 к.с. Є підозра, що мова все-таки йде про один і той же двигун (журнал Evo стверджує, що це саме так), просто прес-служба Alfa Romeo старанно уникає будь-яких асоціацій з Maserati.

4.jpg

Коробка передач у обох машин — 8-ступінчастий «автомат» типу DCT (з двома зчепленнями), вся потужність передається на задні колеса через диференціал, що самоблокується, з електронним управлінням. Першу сотню бензиновий Alfa Romeo 33 Stradale набирає менш ніж за 3 с, максимальна швидкість – 333 км/год.

5.jpg

Налаштування шасі Alfa Romeo 33 Stradale доручили фінському гонщику Формули-1 Валттері Боттасу. У стандартне оснащення входять потужні перфоровані дискові карбон-керамічні гальма Brembo з 6-поршневими супортами спереду та 4-поршневими ззаду. Розмірність штатних шин – 245/35 R 20 спереду та 305/30 R 20 ззаду. Споряджена маса бензинової версії – близько 1500 кг, електричної – 2100 кг.

6.jpg

Електричний Alfa Romeo 33 Stradale – повнопривідний, кількість електромоторів не вказана, максимальна сукупна потужність силової установки перевищує 750 к.с. Місткість 800-вольтової батареї – 102 кВт·год (з них споживачеві доступні 90 кВт·год), запас ходу на одній зарядці – 450 км за циклом WLTP. Така ж силова установка, швидше за все, буде у електричного Maserati MC20 Folgore, але він поки що офіційно не представлений. До 100 км/год електричний Alfa Romeo 33 Stradale, як і бензиновий, розганяється менш ніж за 3 с, максимальна швидкість трохи нижча – 310 км/год.

7.jpg

Перший екземпляр Alfa Romeo 33 Stradale буде відвантажений клієнту у грудні 2024 року, завершиться виробництво у 2026 році.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69
Ми в соціальних мережах