Механічна модель "Локомотив з тендером UGEARS (70012)
- не надається
- обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Специфікація:
- Кількість деталей: 443
- Орієнтовний час складання: 10-12 годин
- Рівень складності: просунутий
Ключові особливості:
- Екологічні- Виконані з якісних деревних матеріалів
- МЕХАНІЧНИЙ- Кожна модель приводиться в рух
- БЕЗ КЛЕЮ- Збираються з готових деталей без клей
- ПІЗНАВАЛЬНИЙ- Ідеальні для сімейних проектів та STEM-практики
- ЗБЕРИ САМ- Складаються по докладної кольорової інструкції
Опис:
Локомотив із тендером "UGEARS 460" увібрав у собі все технічні рішення, застосовані у попередніх моделях. Своїм екстравагантним виглядом з багатьма шестернями всередині він уособлює весь період інженерної думки 19 століття - часу, коли передові країни змагалися у тому, чий локомотив потужніший, більше і солідніше.
Ця модель дуже злагоджена та приємна в управлінні. Кожен, хто бере в руки зібраний паровоз, неодмінно приходить у здивування від неординарності та продуманості складання.
Щоб показати, як працює паровоз, зверху на кабіні потрібно переключити важіль управління в одне з трьох положень. У нейтральному положенні, на холостому ходу, можна котити модель і подивитися, як рухаються поршні та дишла на колесах. У положенні «вперед» або «назад» включаються відповідні хроповики на великому гумомотор з 12 гумок. Заводити модель можна рукояткою, розташованою за кабіною.
Встановивши паровоз на рівну поверхню або на рейки, саме час легким клацанням приєднати тендер. Тендер надійно зафіксується. Для зручного від'єднання передбачено окремий важіль у зчеплення.
Все готове до запуску. Тепер можна відпустити систему, натиснувши на важіль у вигляді кватирки, що виходить з вікна машиніста. Локомотив почне набирати швидкість.
Завдяки великому каскаду шестерень модель може проїхати понад 5 метр.
У тендері є два відділення. Велике відкривається спеціальним механізмом, який піднімає стулки на даху тендеру. Тут можна зберігати як у ящику якісь невеликі предмети. У другий - доступ через дверцята на торці тендеру.
На кабіні локомотива можна відкрити бічні двері та верхній люк. Усередині видно простір машиніста та деякі прилади. Відразу під дверима кабіни є висувні сходи.
Ми постаралися зробити так, щоб у локомотиві реалістично та асинхронно працювали поршень та клапан. Їх відкритий вигляд дозволяє наочно пояснити на приклад цієї моделі, як працював впуск пара в камері парова машина паровозів.
Вся ця складна та гарна машина, виконана повністю з деревних матеріалів, без клею, створює незабутнє враження.
Збирається паровоз поетапно за дуже докладною кольорові інструкції. всі деталі вже вирізані і просто виймаються з дошки. Спочатку збираються окремі блоки, такі як колісна база, корпус, шестерні, які потім трансформуються у готову модель.
Модель для самостійної збирання без клею.
Ви можете написати його першим.