Мастило літієве молібденове для ШРУСів 125мл Verylube (XB 30251)
- не надається
- обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Консистентне мастило з дисульфідом молібдену для шарнірів рівних кутових швидкостей (ШРУС).
Традиційно використовується в шарнірах рівних кутових швидкостей передньо-і повнопривідних автомобілів. Витримувати точкове контактне навантаження 3500 Н.
- Спеціальне мастило для ШРУС
- Надійно захищає вузли і підшипники працюють при пікових та/або знакозмінних навантаженнях
- Володіє високою механічною і хімічною стабільністю, зберігає захисні і протизносні властивості навіть після дії тривалих механічних і теплових перевантаження
- Завдяки сильній липкості залишається на змазаних поверхнях навіть під дією вібрації і високих швидкостей обертання
- Є водовідштовхувальним і Може використовуватися в вузлах, що працюють в контакті з водою
- Утворює хорошу ізоляцію, і запобігає забрудненню підшипник
- Колір, візуально: чорний
- Клас консистенції по NLGI: 2
- Пенетрація при 25 °С, х10-1 мм: 285
- Температура краплепадіння, °C: вище 180
- Робоча температура: тривалий час, °C: не вище 130
- Робоча температура: короткочасно, °C: не вище 150
- Мастило сумісне зі всіма типами автомобільних і промислових мастил на літієвій основі, змішується з ними у будь-якому співвідношенні
Специфікації та технології:
- NLGI 2 (ASTM D217)
- ISO-L-ХССЕВ 2 (ISO 6743-9)
- KPF2N-25 (DIN 51502)
Застосування
Може використовувати як замінник багатоцільових мастил на літієвій основі у вузлах і підшипниках автомобілів, промислового обладнання. Містить чистий Високодисперсний дисульфід молібдену, завдяки якому надійно захищає вузли і підшипники, що працюють при пікових та/або знакозмінних навантаження.
При використанні заправного шприца для пластичної мастило. Внести мастило у вузол через прес-маслянку до її появи з зазорів смазываемого з'єднання.
При закладці мастила в Шарнір рівних кутових швидкостей (ШРУС.) Демонтувати захисний кожух, видалити стару мастило, демонтувати ШРУС, розібрати його, попередньо позначивши відносне розташування всіх деталь. Промити деталі, зібрати ШРУС, дотримуючись відносне розташування деталей по нанесеним мітках. Повністю заповнити мастилом внутрішню порожнину ШРУС, встановити захисний кожух і поставити ШРУС на місце.
При ручній закладці. Заповнити мастилом 1/2 вільного об'єму підшипника (вузла), видаливши перед цим стару мастило.
Примітка
Сумісний з усіма типами автомобільних і промислових масел на літієвій основі, змішується з ними в будь-якому співвідношенні.
Застосовується для вузлів з частотою обертання до 10 000 об / хв.