Історія бренду починається 1973 року. Тоді Hans tools випустив першу партію деталей для мототехніки. Розширення асортименту відбувалося поступово, але впевнено. Вже за два роки виробник представляє свій ручний інструмент. Тоді фірма досягла успіху, зайнявши нішу інструментів для рукоділля та хобі. Нова хвиля популярності прийшла до Hans tools завдяки освоєнню високоефективного методу виробництва – холодного кування.
Сьогодні компанія претендує на лідируючі позиції щодо обсягів виробництва та різноманітністю своїх товарів. Наразі Hans tools пропонує своїм клієнтам понад 9000 видів продуктів. Можна не сумніватися, що виробник постачає на ринок усі можливі розміри та типи інструментів. Тому майстер будь-якого профілю зможе знайти для себе або для своєї організації все потрібне.
Комплекти, які пропонує компанія для домашнього використання, відрізняються універсальністю. Вони доступні в різних комплектаціях і зручних кейсах з пластику або металу. Металеві деталі виготовлені з хромванадієвого та хроммолібденового сплавів, а пластикові елементи мають підвищені показники стійкості до ударів та механічних пошкоджень.
Спеціалізовані серії інструментів Hans призначені для роботи в умовах підвищеного навантаження. Їх застосовують для обслуговування та ремонту літаків, легкових чи вантажних автомобілів, кранів, морської техніки. Hans tools також придатні для використання у нафтохімічній, газовій, оборонній, телекомунікаційній галузях. Компанія може частково забезпечити необхідним інструментом гірничодобувну та важку промисловість.
Суворий контроль на всіх етапах виробництва та постійне вдосконалення – ось найголовніші причини популярності Hans tools серед професіоналів та домашніх майстрів. Кожна, навіть найменша деталь проходить прискіпливі перевірки ще на етапі проектування, не кажучи вже про повний цикл розробки та кінцеві тести. Hans tools вже багато років високо тримає планку якості своїх товарів. Однак головним показником надійності інструментів бренду можна назвати не міжнародні сертифікати, а віддану армію шанувальників, які не змінюють улюблену торгову марку.