Трансмісійна олива для редуктора, сторінка 2
Фільтр
Для цих цілей підходить масло GL-4 і GL-5.
Частота заміни залежить від типу транспорту та умов експлуатації: для легкових авто - 40-60 тисяч км; для вантажних - 50-100 тисяч км; для спецтехніки - 20-40 тис.км.
Кількість мастила, яке потрібно залити, залежить від типу редуктора і його об'єму. Найкраще звернутися до технічного паспорта або інструкції з експлуатації, де вказані рекомендації виробника. Якщо такої інформації немає, на корпусі редуктора є покажчик рівня оливи або пробка для зливу, де може зазначатися об'єм.
Автомобільний редуктор - елемент трансмісії, котрий приймає крутний момент від колінвалу і передає його на міжосьовий диференціал. Залежно від типу трансмісії розрізняють інтегровані в КПП редуктори переднього моста (на передньопривідних моделях) та заднього моста (на задньопривідних). У повнопривідних моделей, відповідно, є обидва редуктори. Передача моменту через редуктор здійснюється за допомогою зубчастих шестерень, що обертаються з певною частотою. Для запобігання їх стиранню в результаті тертя в редукторі застосовується трансмісійне мастило.
Навіщо заливати мастило в редуктор?
Як уже говорилося, мастило в редукторі потрібне для мінімізації тертя в процесі експлуатації цієї деталі. Усередині механізму розташовані деталі, що під час функціонування контактують між собою. На поверхні елементів мастило сприяє утворенню щільної плівки. Завдяки цьому виключається можливість стирання деталей, тому механізм прослужить тривалий час.
Для чого ще потрібно мастило в редукторі:
- Рідина запобігає утворенню іржі, захищаючи металеву поверхню від процесу окислення. Завдяки цьому зростає робочий ресурс механізму.
- Мастило запобігає можливому перегріву в процесі експлуатації транспортного засобу. Рідина сприяє поглинанню частини теплової енергії, тому відбувається охолодження редуктора.
- Очищення внутрішніх деталей від металевої стружки та утворення бруду. Виробники включають до складу мастильних матеріалів різні присадки. Вони допомагають зв'язати мікрочастинки пилу, бруду, які потрапляють усередину. Ефективність присадок залежить від якості мастила.
- Рідина спрощує запуск двигуна в холодну пору року. Коли знижується температура, відбувається застигання мастильного матеріалу з допомогою металевих деталей.
Ефективність мастильного матеріалу залежить від якості технічної рідини. Під час заміни мастила в редукторі допускається використання стандартних трансмісійних олив. Але виробники вказують інформацію про рідину в сервісній книзі або посібнику з експлуатації транспортного засобу. При виборі мастила обов'язково враховують рекомендований температурний режим та склад.
Де можна придбати олію в редуктор?
Трансмісійні мастила в редукторі можна придбати в інтернет-магазині kitaec.ua. Зручне меню пошуку, конкурентна ціна, вичерпна інформація та великий вибір, зроблять ваше придбання не лише приємним, а й максимально корисним. Якщо ви хочете купити трансмісійні мастила редуктор, скористайтесь фільтром пошуку, порівняйте ціни та характеристики, і ваш вибір буде цілком і повністю зваженим, і правильним.
Якщо виникнуть питання – вам допоможе наш менеджер, який зорієнтує і відповість на все, що вас цікавить стосовно товару. Оформивши замовлення на нашому сайті, ви отримаєте його за вказаною адресою до будь-якого населеного пункту України. Також є можливість забрати товар безкоштовним самовивозом з магазинів у Києві та Кропивницькому. Купуючи в інтернет-магазині kitaec.ua, ви можете бути впевненими, що все прийде вчасно і приємно здивує своєю якістю.
Ціна на масло в редуктор
Ціна на масло для редуктора може варіюватися залежно від марки, обсягу та складу масла. Орієнтовна вартість за літр:
- мінеральне масло коштує від 160 грн;
- напівсинтетика і синтетика - від 415 грн.
Для точного визначення рекомендується уточнювати ціни на момент купівлі в конкретному магазині.