УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Смазка для шарових опор

Фільтр
Ціна
Склади
Виробник
Призначення
Тип
Об'єм, мл
Вага, кг
Вид
Основа
Сортувати:
XADO
base64 Мастило літієва універсальна консистентне ЄР 320мл XADO
Готово до відправки
1 2 3 4 5
Арт.:XB 40018
Для всіх моделей
Мастило літієва універсальна консистентне ЄР 320мл XADO
201
Назначение: для підшипників / для вузлів тертя / для ланцюгів / для кульових опор / Універсальний
Тип: антикорозійна / антискрип / високотемпературна / захисна
Об'єм, мл: 320
Вид: рідка
WOLF
base64 Мастило літієве для підшипників коричнева 400мл EP 2 WOLF
Відправка 2-3 дні
1 2 3 4 5
Арт.:8321498
Для всіх моделей
Мастило літієве для підшипників коричнева 400мл EP 2 WOLF
274
Назначение: для підшипників / для кульових опор
Тип: антиокислювальна / вологовитісняюча / захисна
Об'єм, мл: 400
FAQ

Кульову опору змащують літієвою, молібденовою або спеціальною шасі-змазкою.

Перед установкою кульові опори бажано змащувати, якщо вони не герметично закриті і без заводської змазки.

Змазка для кульових опор коштує в середньому від 100 до 400 грн за тюбик/банку.

Мастило для кульових опор - це густе пластичне мастило, яке закладається всередину шарніра. Зазвичай це літієве або молібденове мастило (з MoS₂), оскільки вони витримують великі навантаження і не втрачають своїх властивостей при високих температурах.

Переваги мастила для кульових опор

Серед переваг слід виділити:

  • Зниження тертя і зносу: продовжує термін служби кульової опори.
  • Захист від корозії: речовина утворює плівку, яка перешкоджає проникненню вологи.
  • Стійкість до навантажень: витримує удари, вібрації, тиск під час їзди.
  • Захист від бруду і пилу, особливо в парі з пильником.
  • Довговічність: дозволяє відкочувати довше без заміни кульової опори.
  • Тиху роботу підвіски: усуває скрипи і люфт на початковій стадії.

Як правильно наносити мастило на кульові опори?

Для початку потрібно перевірити пильник: якщо він порваний, його потрібно замінити, інакше нове мастило швидко забрудниться. Якщо є доступ (при розбиранні або ремонті), очистити вузол від старого мастила і бруду.

Закладка нового мастила здійснюється через шприц (якщо є прес-маслянка на кульовій) або вручну при ремонті (закладається всередину корпусу перед установкою пильговика). Головне не переборщити: матеріалу повинно бути достатньо для заповнення, але без надмірного тиску, щоб не зірвало пильник. Після того як нанесли речовину, герметично закрийте пильовик (важливо, щоб всередину не потрапила волога).

Як вибрати?

При виборі враховуйте склад мастила, його робочу температуру, вологостійкість, сумісність з різними матеріалами, виробника і ціну. Для повсякденного використання краще брати літієве мастило (універсальне), а для важких умов (ями, бездоріжжя, навантаження) – молібденове.

Вартість мастила для кульових опор

Мастило для кульових опор має вартість від 200 гривень і більше.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69
Ми в соціальних мережах