Мастило для ременів генератора та ГРМ

Фільтр
Щоб ремінь генератора не свистів – підтягнути натяг, перевірити шківи і при зносі замінити ремінь.
Ремінь ГРМ змащувати не можна – при шумі його міняють.
Приводні ремені допустимо обробити силіконовим мастилом, але це тимчасове рішення, краще усунути причину скрипу.
Мастило для ременів є спеціальним засобом, виготовленим у формі аерозолю.
Які переваги має мастило для ременя генератора?
Існують спеціальні спреї та кондиціонери для ременів. Вони застосовуються для поліклинових, клинових і генераторних ременів, але не для ГРМ.
Їхні переваги:
- Усувають свист ременя при запуску двигуна або під навантаженням.
- Знижують знос за рахунок відновлення еластичності гуми.
- Збільшують зчеплення ременя зі шківами, зменшуючи прослизання.
- Продовжують термін служби ременя (але це тимчасовий ефект, не заміна повноцінної заміни).
Асортимент
У каталозі ви знайдете різні мастила для ременів, які відрізняються за такими параметрами:
- Тип: антикорозійне, антискрип, антистатичне, антифрикційне, вологовитісняюче, відновлююче, захисне, консерваційне, низькотемпературне, очищувальне, синтетичне
- Об'єм: від 200 до 550 мл.
- Основа: силіконова, синтетична.
- Бренд: AXXIS, LIQUI MOLY, LOCTITE, Mannol, MOTIP, NOWAX, PiTon, Verylube.
Як вибрати?
- Призначення: мастило повинно бути саме для приводних ременів (Generator Belt Spray, Belt Conditioner). Для ГРМ їх застосовувати не можна.
- Тип ременя: дивіться, щоб засіб підходив для вашого ременя (поліклинового, клинового).
- Форма випуску: найчастіше це аерозоль, який зручно наносити, вистачає надовго.
- Стан ременя: якщо ремінь вже потріскався або стерся, ніяке мастило не врятує – тільки заміна.
Скільки коштує мастило для приводних ременів?
Мастило для ременів має вартість від 106 гривень і більше за одиницю виробу.