Герметики для прокладок авто
Фільтр
Можна, але тільки тимчасово і ще в деяких особливих випадках, наприклад, між нерівними поверхнями герметизуючий склад повноцінно замінить прокладку. Загалом же, останні мають певні особливості та функції, які не підвладні герметикам.
Такий склад є заміною звичайної твердотільної прокладки і застосовується для створення герметичного з'єднання між 2-ма елементами. Перед використанням вивчіть інформацію на упаковці.
Формувач прокладок висихає за кілька годин, але повністю схоплюється тільки через добу. Тому, для високоефективного результату краще почекати.
Герметики для прокладок - це окрема категорія герметиків для авто. З назви стає зрозуміло, що це рідина, яка створює прокладки. При нанесенні такий герметик утворює полімер, який замінює старий матеріал, з'єднуючи і фіксуючи деталь.
Прокладки, зроблені самостійно з рідких герметиків, більш бюджетні та практичніші і нічим не поступаються звичайним. Єдиний недолік тільки в тому, що вони одноразові.
Вони відмінно замінюють звичайні твердотільні прокладки і застосовуються, щоб загерметизувати клапанну кришку і патрубки системи охолодження, для герметизації піддонів і маслопроводів тощо.
Переваги формувачів прокладок
Серед переваг формувачів прокладок слід виділити високу швидкість герметизації, яка відбувається відразу після нанесення. Це дуже зручно в умовах термінового ремонту. Наступна перевага - стійкість у будь-яких умовах. Засіб не боїться бензину, дизеля, технічних рідин і органічних розчинників.
Третя перевага - можливість відмінно працювати і за дуже низьких і за дуже високих температур до +150°C. Також, герметик не повзе і не дає усадки, навіть за постійних сильних вібрацій.
Де і як використовувати?
Замінює кільця ущільнювачів, шайби, а також азбестові, гумові, повстяні, паперові, коркові та металеві ущільнення. Використовується для заміни прокладок в кришці картера коробок передач, корпусів термостата, впускних колекторів, піддонів картера і трансмісії, водяних насосів.
У застосуванні герметик дуже простий: потрібно лише акуратно розподілити засіб по поверхні і з'єднати дві контактні частини. Звичайно перед цим, обов'язково очистіть деталі від забруднень, знежирте і за необхідності висушіть. Наноситься склад по периметру з'єднання безперервним шаром, але якщо зазор під час контакту деталей аж надто великий, то герметик розподіляють одразу на обох поверхнях. Потім все з'єднують і чекають поки застигне.
За температури нижче 15°C склад застигатиме набагато довше. Щоб прискорити процес, рекомендується вдатися до підігріву до 40 або 60°C і застосувати активатор.