Герметики для двигунів
Фільтр
Герметики для ДВЗ мають бути термостійкими і не боятися різних технічних рідин. у цьому списку перебувають силіконові та анаеробні у вигляді клею, полімерні в тубі, рідкі ремонтні оливорозчинні склади, рідкі герметики у вигляді присадки в моторну оливу.
Склади у вигляді присадок просто заливаються в маслозаливну горловину. Засоби у вигляді клею наносять на металеву поверхню після очищення від нагару, іржі та старих зношених ущільнювачів. Після цього знежирюємо розчинником або уайт-спіритом, просушуємо і наносимо герметик рівномірним шаром.
Повністю герметик твердне за добу або навіть кілька днів. Усе залежить від умов довкілля і виду складу. Щоб отримати оптимальну ефективність, просто дотримуйтесь вказівок виробника.
Герметики для двигунів - це спеціальні склади, головне призначення яких - припинити протікання мастила через зношені сальники і прокладки. Застосовуються для ущільнення різних з'єднань, наприклад, між кришкою клапанів і головкою блоку циліндрів, між картером і блоком циліндрів тощо. Вони високоефективні і служать хорошою заміною традиційним ущільнювачам.
Які бувають герметики для двигуна?
Серед герметиків для двигуна можна виділити:
- Силіконові у вигляді клею. Використовуються для створення герметичності під час встановлення піддону картера двигуна і трансмісії, клапанної кришки, впускного колектора, водяної помпи тощо. Їх наносять на чисту і знежирену поверхню металевих деталей.
- Полімерний в тубі. Заливається в масло і циркулює з ним системою, виявляє місце протікання і полімеризується в ньому, зупиняючи протікання. Також, підтримує еластичність ущільнювачів і прокладок.
- Рідкий ремонтний маслорозчинний склад. Використовуються для профілактики, а також, для безпосередньо ліквідації течі масла через сальники і прокладки.
- Рідкий герметик у вигляді присадки в моторну оливу. Відновлює еластичність і розміри ущільнювачів, попереджаючи протікання масла.
- Анаеробні у вигляді клею. Приймають будь-яку форму і швидко застигають, утворюючи міцний і еластичний клейовий шов, стійкий до розтріскування і стиснення. Відмінно фіксують металеві поверхні, але слід убезпечити доступ кисню, для повної полімеризації. Замінюють штатні прокладки.
Як використовувати?
Для початку, давайте розглянемо герметики, які заливаються безпосередньо в двигун. Застосовувати його дуже легко: вміст залийте в маслозаливну горловину, після чого запустіть мотор для циркуляції. Можна їздити на авто у звичайному режимі. Для сильно забрудненого ДВЗ рекомендують спочатку застосувати промивку, а потім герметик.
Другий вид складу, які наносяться на металеву поверхню як клей, мають стандартну для всіх герметиків схему нанесення. Для прикладу розглянемо як ущільнити піддон картера і кришку ГБЦ.
Очищаємо поверхні від нагару, іржі, старого мастила та інших забруднень. Після чого акуратно видаляємо зношені ущільнювачі та знежирюємо розчинником або уайт-спіритом, просушуємо. На клапанну кришку або піддон картера наносимо рівномірний шар герметика і даємо час схопитися, щільно притискаємо деталі. Тільки не затягуйте надмірно, інакше видавіть нанесений склад і з'єднання буде негерметичним.