Герметики для двигунів
Фільтр
Герметики для ДВЗ мають бути термостійкими і не боятися різних технічних рідин. у цьому списку перебувають силіконові та анаеробні у вигляді клею, полімерні в тубі, рідкі ремонтні оливорозчинні склади, рідкі герметики у вигляді присадки в моторну оливу.
Склади у вигляді присадок просто заливаються в маслозаливну горловину. Засоби у вигляді клею наносять на металеву поверхню після очищення від нагару, іржі та старих зношених ущільнювачів. Після цього знежирюємо розчинником або уайт-спіритом, просушуємо і наносимо герметик рівномірним шаром.
Повністю герметик твердне за добу або навіть кілька днів. Усе залежить від умов довкілля і виду складу. Щоб отримати оптимальну ефективність, просто дотримуйтесь вказівок виробника.
Герметики для двигунів - це спеціальні склади, головне призначення яких - припинити протікання мастила через зношені сальники і прокладки. Застосовуються для ущільнення різних з'єднань, наприклад, між кришкою клапанів і головкою блоку циліндрів, між картером і блоком циліндрів тощо. Вони високоефективні і служать хорошою заміною традиційним ущільнювачам.
Які бувають герметики для двигуна?
Серед герметиків для двигуна можна виділити:
- Силіконові у вигляді клею. Використовуються для створення герметичності під час встановлення піддону картера двигуна і трансмісії, клапанної кришки, впускного колектора, водяної помпи тощо. Їх наносять на чисту і знежирену поверхню металевих деталей.
- Полімерний в тубі. Заливається в масло і циркулює з ним системою, виявляє місце протікання і полімеризується в ньому, зупиняючи протікання. Також, підтримує еластичність ущільнювачів і прокладок.
- Рідкий ремонтний маслорозчинний склад. Використовуються для профілактики, а також, для безпосередньо ліквідації течі масла через сальники і прокладки.
- Рідкий герметик у вигляді присадки в моторну оливу. Відновлює еластичність і розміри ущільнювачів, попереджаючи протікання масла.
- Анаеробні у вигляді клею. Приймають будь-яку форму і швидко застигають, утворюючи міцний і еластичний клейовий шов, стійкий до розтріскування і стиснення. Відмінно фіксують металеві поверхні, але слід убезпечити доступ кисню, для повної полімеризації. Замінюють штатні прокладки.
Як використовувати?
Для початку, давайте розглянемо герметики, які заливаються безпосередньо в двигун. Застосовувати його дуже легко: вміст залийте в маслозаливну горловину, після чого запустіть мотор для циркуляції. Можна їздити на авто у звичайному режимі. Для сильно забрудненого ДВЗ рекомендують спочатку застосувати промивку, а потім герметик.
Другий вид складу, які наносяться на металеву поверхню як клей, мають стандартну для всіх герметиків схему нанесення. Для прикладу розглянемо як ущільнити піддон картера і кришку ГБЦ.
Очищаємо поверхні від нагару, іржі, старого мастила та інших забруднень. Після чого акуратно видаляємо зношені ущільнювачі та знежирюємо розчинником або уайт-спіритом, просушуємо. На клапанну кришку або піддон картера наносимо рівномірний шар герметика і даємо час схопитися, щільно притискаємо деталі. Тільки не затягуйте надмірно, інакше видавіть нанесений склад і з'єднання буде негерметичним.
Ціни на герметик для двигуна
Ціни на герметик для двигуна можуть значно варіюватися залежно від бренду, типу та обсягу упаковки. Нижче наведено цінові діапазони для різних видів герметиків:
- Силіконові: маленькі тюбики - 60-160 грн, великі упаковки - від 200 до 400 грн.
- Анаеробні: маленькі тюбики 80-240 грн, великі упаковки - 280-600 грн.
- Поліуретанові: маленькі тюбики 100-200 грн, великі упаковки - 240-480 грн.