УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Чому здулася фарба на машині після фарбування?

В статті:

Процес здуття фарби на автомобілі, коли поверхня раптом спучується пагорбами, всередині яких знаходиться повітря - дуже часто зустрічається. Хтось думає, що це лише косметичні недоліки, але насправді все інакше. Проблеми можуть виникнути набагато глибше, адже фарба - це додатковий захист від корозії та пошкоджень.

Здулася фарба на машині: причини

Усі випадки можна поділити на дві групи, а саме:

  • відшаровується та піднімається заводська фарба на кузові машини;
  • здувається фарба після ремонту ЛФП автомобіля.

Рідне лакофарбове покриття може відокремлюватися і спучуватися, коли зникає його контакт із жорсткою поверхнею. Тобто відбулися якісь зміни з кузовним металом. У переважній більшості випадків це корозія, що могла статися внаслідок:

  • зовнішнього пошкодження ЛФП (механічні впливи)
  • іржавіє метал зсередини.

У першому варіанті повітря і волога потрапляють через пошкоджене покриття до металевої поверхні кузова, і починається його окислення, осередок якого поступово розширюється. На ділянці, де метал покритий навіть невеликим нальотом іржі, фарба вже не чіпляється і починає деформуватися під впливом перепадів температури та вологості. Таким чином, формуються локальні здуття ЛФП, які ми спостерігаємо у вигляді бульбашок та складок.

У другому випадку процес корозії починається з тильного боку кузовного металу при непошкодженому зовнішньому лакофарбовому покритті авто. Корозійний процес, проникаючи на лицьову сторону, починає поширюватися, відшаровуючи фарбу.

Зовні обидва процеси на ранніх стадіях практично не відрізняються, проте способи усунення різні. Якщо в першому випадку можна обійтися напівзаходами, тобто локальним відновленням ЛФП кузова машини, другий варіант вимагає, в першу чергу, ремонту кузовної деталі (зварювальні роботи) або її заміну.

Якщо відшаровування заводського покриття відбувається досить рідко, то після ремонту лакофарбового покриття це відбувається набагато частіше. Причин тут може бути кілька, причому іноді про них можна тільки здогадуватися. Часто спучування накладених шарів ґрунту чи фарби після спроб самостійно відновити покриття кузова. Відбуватися це може через такі причини:

  • порушення технологічної послідовності ремонту ЛФП;
  • застосування несумісних робочих засобів;
  • використання низькоякісних сумішей для відновлення покриття кузова авто.

Якою б не була причина відшаровування фарби, доводиться все видаляти та наносити заново. Зазвичай це довіряють фахівцям після того, як самостійна спроба увінчалася невдачею. Однак буває і так, коли автолюбителі, врахувавши помилки, роблять повторні спроби накласти всі необхідні компоненти на кузов.

Без имени-1.jpg

Відновлення ЛФП авто на пошкоджених ділянках: послідовність дій

Для цього потрібно заздалегідь підготувати приміщення, де відбуватиметься процес перефарбовування та висихання, а також набір матеріалів та інструментів. Усі три пункти дуже важливі та впливають на те, скільки “проживе” покриття в результаті. Якість матеріалів значно впливає і на ціну.

2ез имени-1.jpg

Зачищення поверхні. Перш за все необхідно обробити поверхню і видалити з неї іржу, що вже почалася утворюватися. Навіть якщо вона не дуже помітна. Вам знадобиться болгарка та наждачний папір. Болгарку без проблем можна замінити дрилем, придбавши для неї спеціальні насадки. Пам'ятайте, що в процесі утворюватиметься дуже багато пилу. Приготуйте захисні окуляри та респіратор для того, щоб не зашкодити здоров'ю. Знизити кількість пилу можна, використовуючи дриль замість шліфувальної машинки, але такий варіант підійде лише у випадку, якщо ділянки здуття невеликі. Отже, спочатку за допомогою інструментів зніміть верхній шар. Після цього акуратно пройдіться наждачкою (використовуйте брусок для кращого натиску) вручну. Це допоможе прибрати навіть дрібні ділянки іржі.

31.jpg

Ґрунтовка. При нанесенні шару ґрунтовки ви повинні приділити увагу тому, наскільки вибрана фарба та ґрунтовка сумісні. Ігнорування цього правила призведе до того, що ви отримаєте зіпсований верхній шар, що швидко розшарувався. Обов'язково добре просушити кожен нанесений шар. Це дуже важливо! Ви можете використовувати для прискорення процесу звичайний фен, але пам'ятайте, що перегрів поверхні призведе до деформації властивостей – не допускайте цього. Якщо будь-яке з цих правил буде порушено, ви отримаєте те, з чим і так боролися – здуття фарби на кузові.

2.jpg

Фарбування. Завершальний етап – нанесення фарби. Ви також повинні добре просушувати всі нанесені шари та відповідально поставитися до вибору матеріалів. Якщо ви дотримувалися технології, давали висохнути і не використовували несумісні засоби, то результат повинен цілком задовольнити вас. Продовжуйте стежити за лакофарбовою поверхнею, щоб вчасно помічати нові пошкодження.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69