УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет

Чим відрізняється ксенон від біксенону?

В статті:

У зв'язку із забезпеченням кращої видимості для водіїв на дорозі, ксенон набуває все більшого поширення. Ксенонові лампи – це газорозрядні джерела світла, які ставляться в головну оптику автомобіля, та забезпечують якісне, насичене та потужне освітлення.

Чим відрізняється моноксенон від біксенону?

Ксенонові лампи мають безліч видів, про які ви, як водій, обов'язково повинні знати, оскільки рано чи пізно настає момент, коли необхідно замінити лампи.

Щоб зрозуміти, чим відрізняється моноксенон від біксенону, слід розглянути питання щодо типу конструкції ксенонових ламп.

Моноксенон – це лампочки з нерухомою колбою. Вони забезпечують лише один режим світла – або ближній, або дальній. Такі лампами можуть бути як оригінальні, так і універсальні.

Біксенон – це лампочки, які мають рухливу колбу та спеціальну шторку. За принципом магнітно-резонансної роботи вони забезпечують і ближній, і далекий промінь світла. Коли ви перемикаєте режими, магніт опускає або піднімає лампу, що гарантує видачу того чи іншого типу світла. Зазвичай біксенонові лампи універсальні, оскільки оригінальні не мають такого принципу роботи.

Що краще ксенон чи біксенон?

Б1ез имени-4.jpg

Біксенон - це дві лампи ксенон в одному корпусі. Тобто, біксенонова лампа це та ж ксенонова, в якій встановлено додатковий відбивач із перемиканням на ближнє/дальнє світло. Рефлектор змінює фокусну відстань світла. Це як у

кишеньковому ліхтарику, в якому можна, обертаючи лінзу, міняти світловий потік ближче – далі. За допомогою електромагнітної системи це можна зробити набагато швидше. Тобто автомобіль їде, світить ближнім, якщо необхідно, за рахунок переміщення лампи щодо відбивача фари, миттєво переходить на дальній.

Біксенон встановлюють на автомобілі з поєднаною оптикою - у яких не передбачена роздільна оптика, тобто окремі фари для ближнього та далекого світла. Якщо у фарах вашого автомобіля використовуються цоколі H4, то у 99% випадків у них доведеться використовувати біксенон, а не ксенон.

Але, обладнуючи автомобіль біксеноновими лампами, необхідно враховувати наступне:

  • деякі типи біксенонових ламп можуть не підходити конструктивно до штатних місць;
  • якщо сумісність світлових потоків біксенонової лампи з кріпленням штатної оптики буде порушена, найімовірніше, зустрічні водії отримають зайву порцію сліпучого світла, а це позначиться і на вашій безпеці;
  • додаткові лінзи повинні бути конструктивно та електрично сумісні з фарою.

Розібратися з цими технічно складними питаннями допоможуть грамотні продавці, а для їхнього встановлення краще звернутися до фахівців, які мають досвід у даній справі.

Таким чином можна зробити висновок, що в питанні, що краще ксенон або біксенон, однозначно відповісти досить складно, оскільки це практично одне й те саме. З точки зору зручності, безумовно встановити біксенон буде краще - одна лампа забезпечить і далеке і ближнє світло. Тоді як встановивши звичайний ксенон, вам доведеться ще ставити галогенки, які забезпечуватимуть вам далеке світло. Якщо брати до уваги ціну, то ксенонові лампи виграють, оскільки дорогий біксенон обійдеться в рази дорожче, до того ж, вам доведеться викласти чимало за його установку.

А якщо в цілому, то купуючи будь-який з двох претендентів - ви виграєте в будь-якому випадку, тому що і ксенон і біксенон набагато кращі й ефективніші за звичайні «галогенки», в яких встановлені лампи розжарювання.

УкраїнськаРосійська
Вiтаємо, увiйдiть в кабiнет
Центр допомоги
Телефон гарячої лінії:
+380 99 509 60 69