Антикорозійне покриття Unterbodenschutz 1л LIQUI MOLY (6112)
- не надається
- обмін/повернення товару впродовж 14 днів
Liqui Moly Unterbodenschutz -Антикор для днища кузова бітум / смола, колір чорний це тиксотропна суміш бітумів, синтетичних смол, розчинників і спеціальних інгібіторів. Після випаровування залишається в'язка, еластична плівка, що захищає від впливу навколишнього середовища і корозії під впливом розсипний солі. Засіб для захисту днища, колір чорний, володіє хорошими антикорозійними властивостями. Продукт тиксотропний і тому наноситься без утворення капель. Це дозволяє наносити товстий шар за одну робочу операція. Покриття стійке до стирання, також є і шумоизолирующим шар.
Властивість
- для захисту нижньої частини автомобіля
- стійкий захист від биття каменем
- Висока стійкість до стирання
- для захисту фарби у колесі після аварія
- стійко
Технічна характеристика
- Основа: бітуми / смола
- Колір: Чорний
- Стан: рідкий
- Запах: характерний
- Робочий газ: пропан / бутан
- Тип плівки: об'ємна
- Тверді частинки: 56 % /2
- Стійкість до корозії
- Випробування сіллю ASTM B 117: 1000 години
- Покриваність: 2-3 м / л
- Стійкість: хв. 2 мм вологе Стан
- Товщина при нанесенні по сирому: 400 - 500 мкм
- Час сушіння: 2 години
- Висихання: 12 годин
- Температура для роботи: 15°C - 25°C
- Термостійкість: -25°C 100°C
- Пошкоджується морозом: немає
- Реком. температура зберігання: 5°C 25°C
Галузь застосування
Засіб для захисту днища, Колір Чорний, придатне для покриття необроблених і лакованих поверхонь на днище автомобіля, а також на колесах в цілях ремонту або Доповнення наявного покриття.
Застосування
Поверхні, що підлягають обробці засобом для захисту днища, необхідно попередньо добре почистити. Неминуче видалити іржу. Поверхня повинні бути сухими, без слідів воску, бруду, мастила, а також максимально без пил.
Працювати з матеріалом найкраще при кімнатній температурі. Потрусити сильно балончик. Як тільки кулька буде вільно переміщатися, продовжите струшувати ще приблизно 1 хвилину. При розпиленні тримайте балончик вертикально, розпилюйте тонким шаром на відстані близько 20-30 см. Зі збільшенням товщини шару збільшується опір до стирання і Захист від корозії. Тому процес розпилення після короткого часу витримки необхідно повторювати від 1 до 2 раз. В уникнення патьоків спрей для захисту днища необхідно розпорошувати в перехресному напрямку.
Після використання клапан балончика необхідно прочистити шляхом розпилення вгору, поки не буде виходити тільки робочий газ!
Увага!
Не розпилюйте на рухливі і схильні тепловим навантаженням деталі як шарніри, двигун, редуктор, Карданний вал, Вихлопна труба, каталізатор і Гальмівна система.Не можна наносити лак!
Ви можете написати його першим.