Гарантія та повернення

Усі товари, котрі куплені в інтерні-магазині Kitaec.ua проходять подвійну перевірку - при надхожденні товару на склад, та при відправці товару покупцю. Пакування товару відбувається під відеоспостереженням, тож ми на 100% впевнені в комплектації посилки. Далі усі посилки страхуються у перевізника

Таким чином, ми зі своєї сторони робимо усе, щоб ви отримали тільки якісні автозапчастини.

Звертаємо увагу, що на електротехнічні товари, масла та рідини гарантія не надається.

 

Головною умовою надання гарантії є встановлення запчастин на СТО, які мають дозвільні документи на обслуговування автомобілів та надання всіх необхідних документів.

Що робить у виникненні гарантійного випадку?

Усі гарантійні претензії розглядаються згідно діючого законодавства України.

У виникненні гарантійного випадку необхідно зібрати та надати наступні документи, для проведення експертизи:

  • Наряд-замовлення (отримується на СТО)

  • Акт рекламації отримується на СТО) 

  • Виписка з єдиного реєстру або копія свідоцтва про реєстрацію ФОП з СТО, де проводилися ремонтні роботи автомобіля

  • Видаткова накладна нашого магазину (обов’язково додається до товару).

 

Проведення експертизи гарантійного випадку відбувається у 14-ти денний термін з моменту отримання несправної запчастини. Якщо гарантійний випадок буде підтверджено, ми надаємо обмін автозапчастини, або повертаємо кошти, згідно суми накладної магазину.

Вартість доставки автозапчастин при поверненні сплачує інтерні-магазин.

Що робити, якщо запчастини встановлювались у “гаражних” умовах?

Ми розглянемо кожен гарантійний випадок, навіть якщо ви займалися встановленням запчастини самостійно в "гаражних" умовах. Але в такій ситуації ймовірність підтвердження гарантії мінімальна.

Звертайтеся до менеджера інтерні-магазину або через форму зворотного зв'язку для погодження умов та термінів діагностики.

 

Повернення товару за рахунок Інтерні-магазину

Будь-який товар належної якості, який було придбано в нашому інтерні-магазині, ви маєте право повернути відповідно до ст.9. Закон України «Про захист прав споживача» протягом 14 днів з дати його отримання. При цьому ви не сплачуєте вартість зворотної доставки.

Ми зільшуємо строк обміну/повернення товару до 30 днів від моменту отримання заказу. Обміну/поверненню протягом збільшенного строку підлягають ТІЛЬКИ запчастини для марок і моделей автомобілів за сайту KITAEC.UA  і котрі не були доставлені "під замовлення".
Вартість доставки автозапчастин при поверненні сплачує інтерні-магазин, окрім замовлень, які доставляються в "обриштовці", та товари об'ємної вагою більше 30 кг.

 

Які вимоги до товару у випадку повернення?

  1. Товар не використовувався.

  2. Збережені ярлики, товарний вигляд, упаковка.

  3. Збережена видаткова накладна нашого магазину.

Яка процедура повернення товару?

Для повернення товару необхідно зв’язатися з менеджером за телефонами +380-99-509-60-69+380-98-519-19-56 або через форму зворотного зв'язку, для узгодження порядку передачі та терміну повернення/обміну товару.

Разом з товаром необхідно надати наступні документи:

  1. Заяву на повернення товару

  2. Видаткову накладку нашого магазину, котра буде надається з товаром

Оплата послуг доставки здійснюється за рахунок інтерні-магазину.

Відправляти товар необхідно тільки за реквізитами, які були надані представником магазину.

Повернення коштів відбувається в найкоротший термін, але не більше ніж 7 днів з моменту надання покупцем документів та товару. Також ви можете придбати інший товар в нашому інтерні-магазиніз, або офлайн магазинах, з відповідним перерахунком вартості.

Увага! При неузгодженому поверненні можлива затримка в отриманні товару, його ідентифікації. В такому випадку додаткові витрати лягають на покупця.

Товар добавлен
в корзину!
грн
Масла, Автокосметика, Автохімія та багато інших автотоварів